خانه / ویژه جشنواره فیلم فجر / آنچه اهالی رسانه برای حضور در کاخ جشنواره باید بدانند

آنچه اهالی رسانه برای حضور در کاخ جشنواره باید بدانند

کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره جهانی فیلم فجر بخشی از شرایط استفاده از فیلم‌ها برای اهالی رسانه را اعلام کرد.

کیوان کثیریان به ستاد خبری گفت: در این دوره از جشنواره سعی کردیم شرایط مطلوبی برای دوستان اهالی رسانه فراهم کنیم تا در آرامش فیلم ببینند و از برنامه ها استفاده کنند. هر روز سه سانس اول ویژه اهالی رسانه است. سانس نخست نمایندگان رسانه ها در کنار مهمانان بازار یک فیلم ایرانی می‌بینند و در دو سانس بعدی فقط اهالی رسانه حضور دارند.

او ادامه داد: برای کنترل ورود و خروج مهمانان جشنواره و نمایندگان رسانه ها از همه حاضران در کاخ می خواهیم که کارت شناسایی‌شان را به گردن داشته باشند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید و نظم در سالن برقرار باشد. چند روز گذشته درباره نحوه استفاده از فیلم ها و برنامه های جشنواره توضیح دادیم، باز هم به این نکته اشاره می کنم که افرادی که در سایت ثبت نام نکرده اند نمی توانند کارت جشنواره داشته باشند.

کثیریان افزود: دوستانی که کارت جشنواره دارند، باید هر روز برای فیلم دیدن به جز در سانس ویژه رسانه‌ها، از سایت سینما تیکت بلیت رایگان رزرو کنند. این دوستان باید از ساعت ۱۲ هر روز به سایت سینماتیکت مراجعه کرده و برای ۴۸ ساعت آینده بلیت بخرند. اگر موفق به خرید بلیت نشدند، می توانند به کاخ جشنواره مراجعه کرده و اگر صندلی خالی وجود داشت، وارد سالن شوند و فیلم ببینند.

او در بخش بعدی سخنانش گفت: برنامه نمایش فیلم ها و اطلاعاتی که مخاطبان جشنواره نیاز دارند روی سایت قرار داده شده و انتظار می رود دوستان و همکاران، با مراجعه به سایت و اپلیکیشن از اخبار جشنواره مطلع شوند.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر گفت: امیدواریم جشنواره جهانی فیلم فجر با نظم و همراهی اهالی رسانه برگزار شود، همه باید کمک کنیم تا جشنواره ای جهانی با کمترین نواقص داشته باشیم. رعایت نظم و قوانینی که در بخش‌های مختلف جشنواره وجود دارد ما را برای رسیدن به این هدف کمک می کند.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا ششم اردیبهشت ماه ۹۵ با دبیری رضا میرکریمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

Check Also

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود