خانه / ویژه جشنواره فیلم فجر / جشنواره جهانی فیلم فجر استاندارد برگزار ‌شد

جشنواره جهانی فیلم فجر استاندارد برگزار ‌شد

کارگردان فیلم «برادرم خسرو» معتقد است که جشنواره جهانی فیلم فجر به فیلمسازان کمک می‌کند تا فیلم‌هایشان دیده شود.

احسان بیگلری کارگردان فیلم «برادرم خسرو» در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه به این جشنواره نگاه کنیم این دوره اولین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر است و برای اولین دوره برگزاری جشنواره خوبی داشته‌ایم. جشنواره از لحاظ برگزاری در شریط استاندارد جهانی قرار داشت و کاملا به صورت آبرومندانه برگزار شده است.

او ادامه داد: برای شروع جشنواره خوبی بود که امیدوارم سال‌های آینده نیز با همین درایت و مدیریت درست که امسال برگزار شد، ادامه یابد و در رسیدن به اهداف و ارتقای سینمای ایران موفق باشد.

این کارگردان افزود: برای رسیدن به یک جشنواره خوب نیاز به زمان و استمرار داریم. اما با روندی که این جشنواره پیش رفته در آینده می‌تواند تاثیر خوبی برای شناساندن بیشتر سینمای ایران در جهان داشته باشد.

کارگردان فیلم «برادرم خسرو» بیان کرد: جشنواره جهانی فیلم فجر به فیلمسازان کمک می‌کند تا فیلم‌هایشان دیده شود و آنها با بازخوردی که از مخاطبان دریافت می‌کنند می‌توانند به نقاط ضعف و قوت فیلم خود پی ببرند و از نظرات منتقدان در مورد فیلمی که ساخته شده اطلاع پیدا کنند.

بیگلری در ادامه در مورد گرفتن جایزه در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: خیلی به جایزه فکر نکردم و گرفتن جایزه هیچ‌گاه برایم در اولویت قرار نداشت. قطعا هر کسی از دریافت جایزه و تشویق خوشحال می‌شود، اما اینکه بخواهم برای کسب جایزه یا سیمرغ فیلم بسازم این کار را نکرده‌ام.

او افزود: برای من حضور در جشنواره، دیده شدن فیلم و استقبال خوبی که از آن شد، جای خوشحالی دارد. بازخورد خوبی که از دوستان و فیلمسازان در مورد فیلم داشتم خیلی خوب بود و امیدواری و انرژی مثبتی دریافت کردم و این جایزه من از جشنواره جهانی فیلم فجر بود.

آیین اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر امروز دوشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

Check Also

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود