خانه / مطالب نمونه / «خشکسالی و دروغ» به فجر می‌رسد/ گلزار همبازی تئاتری‌ها

«خشکسالی و دروغ» به فجر می‌رسد/ گلزار همبازی تئاتری‌ها

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما بیان کرد «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور می‌یابد.

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» گفت: این فیلم سینمایی به کارگردانی پدرام علیزاده قرار است برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.

وی ادامه داد: «خشکسالی و دروغ» با بازی محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، خاطره اسدی، مارال بنی آدم، سمانه اسماعیلی، بانو کیخایی، آیلین کیخایی، تینو صالحی، افشین اخلاقی، صدف فانی می تواند به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال آینده سینمای ایران باشد.

این تهیه کننده سینما در پاسخ به این پرسش که تولید چه پروژه های سینمایی را در دستور کار خود قرار داده است، توضیح داد: در حال حاضر عمده فعالیت های من حول محور فعالیت های صنفی می گذرد و کمتر درگیر تولید در سینما می شوم.

موسوی در پایان تاکید کرد: این روزها هفته ای ۳ تا ۵ فیلمنامه مطالعه می کنم، اما فیلمنامه ای که بتواند من را جذب کند پیدا نمی کنم در واقع با این شرایط اقتصادی باید پروژه سینمایی را برای کار انتخاب کرد که بتوان پای آن ایستاد.

فیلمنامه «خشکسالی و دروغ» به قلم محمد یعقوبی و اقتباسی از نمایشنامه ای به همین نام است.
 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …