خانه / مطالب نمونه / پخش قسمت جدید کلاه قرمزی در عید مبعث کلاه قرمزی و دوستانش روز جمعه، ۲۵ اردیبهشت به مناسبت عید سعید مبعث با ماجراهای جدید به خانه مخاطبان خود می‌آیند.

پخش قسمت جدید کلاه قرمزی در عید مبعث کلاه قرمزی و دوستانش روز جمعه، ۲۵ اردیبهشت به مناسبت عید سعید مبعث با ماجراهای جدید به خانه مخاطبان خود می‌آیند.

کلاه قرمزی و دوستانش روز جمعه، ۲۵ اردیبهشت به مناسبت عید سعید مبعث با ماجراهای جدید به خانه مخاطبان خود می‌آیند.

به گزارش فیلم گرد به نقل از خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «کلاه قرمزی ۹۴» در عید سعید مبعث با حضور آقای مجری و  عروسک های این برنامه محبوب تلویزیونی  از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود.  

مجموعه «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که بیش از ۲۰ سال است در اعیاد و مناسبت های خاص میهمان خانواده‌های ایرانی می‌شود.

 این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های چند نسل مخاطبان است که هر سال با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.

سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» با بهره‌گیری از عروسک‌های جدید، دکورها، داستان‌ها و سوژه جدید توانسته مخاطبان بیشتری را پای تلویزیون بکشاند و اوقات خوشی را برای خانواده‌های ایرانی رقم بزند.

 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …