خانه / گزارش و خبر / فیلم خارجی / جنیفر لارنس از فیلم جدیدش گفت/ بامزه و خنده‌دار است

جنیفر لارنس از فیلم جدیدش گفت/ بامزه و خنده‌دار است

جنیفر لارنس ستاره «جوی» و «کلاه‌برداری آمریکایی» از پروژه جدیدش ‌گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پیپل، انتظار برای از راه رسیدن فیلم جدید جنیفر لارنس و ایمی شومر به پایان خود نزدیک‌تر شد. لارنس ۲۵ ساله گفت کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را با همراهی شومر ۳۴ ساله به پایان رسانده و این دو مراحل بعدی ساخت این پروژه را به زودی آغاز خواهند کرد.

ستاره مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» گفت: ما نوشتنش را تمام کردیم. یک پیش‌نویس اولیه رسمی داریم. سعی می‌کنم آن را جایی در برنامه افتضاح و شلوغم جا بدهم.

البته همانطور که انتظار می‌رفت، لارنس درباره این هم حرف زد که از کار کردن با شومر چقدر لذت برده است. او گفت: خیلی بامزه بود چون وقتی دارید یک کمدی می‌نویسید، به اندازه کافی خوب نیست مگر اینکه با صدای بلند بخندید. من داشتم به صفحه‌هایی که خودم نوشتم می‌خندیدم و به صفحه‌هایی که او نوشته می‌خندیدم و با خودم فکر می‌کردم کل این پروسه خیلی بامزه است. فکر می‌کنم فیلم خیلی خنده‌دار و خوبی داریم.

این دو ستاره اولین بار در تابستانی که گذشت اعلام کرده بودند که دارند با هم روی نوشتن یک فیلمنامه کار می‌کنند و آن‌ها که در دنیای واقعی هم دوست هستند، در فیلم نقش دو خواهر را بازی خواهند کرد. علاوه بر این، لارنس پیش از این کمی از جزییات داستان گفته بود و آن را «بامزه» و «واقعی» خوانده بود. او گفته بود: ایمی در این فیلم همه چیز را حسابی خوب سر هم کرده است. او همیشه می‌خواسته مهماندار هواپیما باشد و در فیلم در فرودگاه کار می‌کند.

درباره شخصیت لارنس هم می‌توان گفت او ظاهرا بیشتر شبیه شخصیت شومر در «خراب‌کار» باشد. لارنس با خنده درباره نقشش گفت: من افتضاحم!
 

Check Also

خاندان سلطنتی بریتانیا هوادار «جنگ ستارگان» شدند

دو چهره مشهور از خاندان سلطنتی بریتانیا با بازدید از لوکیشن ساخت قسمت هشتم فیلم …