خانه / گزارش و خبر / فیلم ایرانی / آرش لاهوتی:مملو از انرژی هستم

آرش لاهوتی:مملو از انرژی هستم

کارگردان فیلم مستند «آبی کم‌رنگ» با ابراز رضایت از نمایش فیلم‌اش در جشنواره‌ی فجر گفت:‌ فیلم بعدی‌ام در ادامه آثار قبلی‌ام یک مستند اجتماعی خواهد بود.

57399198

آرش لاهوتی که مستند «آبی کمرنگ»ش به عنوان اولین فیلم جشنواره سی‌وپنجم در مرکز همایش‌های برج میلاد (کاخ رسانه‌ها) به نمایش درآمد، پس از پایان نمایش فیلم خود در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا بیان کرد: خوشحالم که «آبی کم‌رنگ» به عنوان اولین فیلم در جشنواره فجر به نمایش درآمد و خیلی بازخوردهای خوبی از تماشاگران گرفتم.

او با اشاره به بازتاب خوبی که از نمایش فیلم خود در جشنواره سینما حقیقت گرفته بود، گفت: الان با توجه به اکران فیلمم در جشنواره فجر، مملو از انرژی هستم و فیلم بعدی خود را هم در ادامه آثار قبلی به عنوان یک مستند اجتماعی خواهم ساخت.

لاهوتی در ادامه در پاسخ به اینکه نسبت به نمایش فیلم‌اش در اولین سانس اولین روز جشنواره مشکلی نداشته است بیان کرد: به نظرم سانسی که برای فیلم‌های مستند در نظر گرفته شده (۱۳:۳۰) در روز اول و آخر فرق چندانی ندارد و به همین دلیل اساسا با این ماجرا مشکلی نداشتم.

«آبی کم رنگ» به کارگردانی آرش لاهوتی ازمستندهای است که در جشنواره‌ی حقیقت گذشته به نمایش درآمد و آرش لاهوتی برای این فیلم، سه جایزه بهترین فیلم مستند بلند بخش بین الملل، تندیس بهترین مستند بلند شهید آوینی و جایزه بهترین تدوین دهمین جشنواره سینماحقیقت را گرفت.

این مستند که در شبکه مستند سیما تهیه شده است،۳۶ سال پس از جنگ تحمیلی را روایت می‌کند در آسایشگاه جانبازان.

Check Also

محمدرضا فروتن به بهانه روز روانشناس یادداشت نوشت

محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون به بهانه روز روانشناس یادداشتی را به نگارش در …