خانه / مطالب نمونه / جشنواره ها / مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم تمدید شد

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم تمدید شد

حسین حیدری پور دبیر هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم که اسفندماه امسال برگزار می‌شود اعلام کرد مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.

حسین حیدری پور دبیر هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم گفت: به دلیل درخواست فیلمسازان مهلت ارسال آثار از یکشنبه ۲۵ بهمن ماه به چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه امسال تغییر پیدا کرد.

دبیر این جشنواره تمرکززدایی بر فیلمسازان تهرانی و کشف استعدادهای دیگر استان‌های کشور را از اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: به دلیل درخواست برخی از این فیلمسازان مبنی بر تمدید مهلت برای آمادگی فیلم های شان و تلاقی زمان روزهای پایانی با آخرین روزهای جشنواره فیلم فجر که برخی از فیلمسازان درگیر آن خواهند بود این تغییر انجام شد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما در پایان اظهار کرد: اعضای هیات انتخاب به زودی کار خود را شروع کرده و اسامی اعضای هیات داوران نیز که صحبت های اولیه با آنها شده است در هفته های آینده اعلام خواهند شد.

با تغییر انجام شده متن فراخوان هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم به شرح زیر است:

کارگاه آزاد فیلم با مدیریت مسعود کیمیایی در راستای تحقق فعالیت های هنری و آموزشی خود با هدف فراهم‌سازی بستری مناسب برای بروز و کشف استعدادهای جوان عرصه سینما و نیز گسترش و تولید آثار ارزشمند تجربی و خلاق، در نظر دارد برای برگزاری هفتمین جشنواره کارگاه آزاد فیلم در پنج بخش زیر اقدام کند.

بخش اول: فیلم های کوتاه: شامل فیلم های کوتاه داستانی با حداکثر زمان ۴۰ دقیقه

بخش دوم: فیلم های مستند: شامل فیلم های مستند و مستند داستانی با حداکثر زمان ۵۰ دقیقه

بخش ویژه: صلح در سینما: فیلم‌هایی که با موضوع صلح و نفی خشونت و جهانی عاری از دشمنی ساخته شده اند

بخش چهارم: اجرای مونولوگ‌های ماندگار سینمایی مسعود کیمیایی که متقاضیان می توانند در این بخش چند اثر را تا حداکثر زمان ۷ دقیقه اجرا کنند

بخش پنجم: مرور آثار: شامل آثار منتخب دوره های قبلی جشنواره کارگاه آزاد فیلم

آثار شرکت کنندگان توسط استادان کارگاه آزاد فیلم که از مدرسان و هنرمندان کشور هستند داوری شده و به برگزیدگان هر بخش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

متقاضیان می توانند سه نسخه از آثار خود را به فرمت Mpeg۲ و به صورت Full HD) ۱۹۲۰*۱۰۸۰) همراه با عکس کارگردان و مشخصات کامل اثر به همراه عوامل به آدرس مطهری، خیابان سلیمان خاطر، خیابان وراوینی، پلاک ۲۹، کارگاه آزاد فیلم ارسال کنند.

این جشنواره از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ اسفند به دبیری حسین حیدری پور در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

تاریخ شروع ثبت نام ۱۲ دی‌ماه ۹۴، آخرین مهلت دریافت آثار ۲۸ بهمن ۹۴، اعلام نتایج آثار راه یافته سوم اسفند ماه ۹۴ و زمان برگزاری جشنواره ۱۰ تا ۱۴ اسفند ماه ۹۴ است.

منبع مهر

Check Also

مسافران دو سال بعد به سینماحقیقت رسیدند!

رحمانی: دو سال سکوت کردم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود