خانه / گزارش و خبر / فیلم ایرانی / آیا «دراکولا» در اکران عید فطر جای می‌گیرد؟/ عطاران، دراکولای معتاد

آیا «دراکولا» در اکران عید فطر جای می‌گیرد؟/ عطاران، دراکولای معتاد

فیلم سینمایی «دراکولا» ساخته رضا عطاران برای حضور در اکران نوروزی آماده نمایش نشد و اکران آن پس از انجام مراحل فنی به سال جدید محول شد.

با توجه به آئین نامه ۹۵ شورای صنفی نمایش، فیلم‌های سینمایی می توانند در نوبت های اکران قرار گیرند که دو ماه از صدور پروانه نمایش آن ها گذشته باشد با این اوصاف اگر «دراکولا» رضا عطاران برای دریافت پروانه نمایش در جلسه شورای پروانه نمایش روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه مطرح شود و موفق به اخذ پروانه ساخت از این شورا شود امکان اکران در عید فطر را خواهد داشت. در این فیلم که قصه ای تازه را در سینمای ایران روایت می کند عطاران به سراغ معضل فراگیر این روزهای جامعه «اعتیاد» رفته است و از وجه دیگری به این معضل اجتماعی توجه دارد. این فیلم به عنوان متفاوت ترین فیلم رضا عطاران در مقام کارگردان قلمداد می شود.

این در حالی است که فیلم های «سلام بمبئی»(قربان محمدپور)، «خوب، بد، جلف» (پیمان قاسم خانی) از گردونه اکران عید فطر حذف خواهند شد.

بنابراین گزارش، در «دراکولا» لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می پردازند.

Check Also

بهترین سینماها را به فیلم‌های تجاری و کُمدی‌های بی‌ارزش می‌دهند

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آسمان آبی مادرم» می‌گوید که فعلا قصد اکران این فیلم را …