خانه / مطالب نمونه / بی‌مسئولیتی عده‌ای در سینما برخی را خانه نشین کرده است/ آثاری که فقط معترضند حال مخاطب را بد می‌کنند

بی‌مسئولیتی عده‌ای در سینما برخی را خانه نشین کرده است/ آثاری که فقط معترضند حال مخاطب را بد می‌کنند

اردلان شجاع کاوه گفت: مدتی است که در دفا‌تر سینمایی که نمی‌شناسم حضور پیدا نمی‌کنم. آن‌ها برخی علاقه‌مند به سینما را می‌نشانند و با حضور چهره‌ها در دفترشان کاسبی می‌کنند. از طرفی بی‌مسئولیتی برخی باعث کم کاری و خانه نشینی بسیاری از دوستان بنده شده است.

 

به گزارش فیلم گرد به نقل از خبرگزاری فارس بازیگران زیادی در اوایل انقلاب در آثار ارزشی حضور پیدا کرده‌اند و همچنین تلاش داشتند تا با بازی کردن در آثار دفاع مقدسی ارزش‌های انقلاب و اسلام را زنده نگه دارند. اردلان شجاع کاوه جزو بازیگرانی است که در ابتدا ی کارش در آثار خوبی که نگاه انقلابی داشته‌اند شروع کرده است. فیلم‌های سینمایی «گذرگاه»، «هراس»، پنجاه و سه نفر، عملیات «کرکوک» و «دایره سرخ» تنها بخشی از آثار ارزشی است که شجاع کاوه در آن‌ها حضور داشته است و او بعد از نوزده سال بازی در کاراکتر‌های جدی تصمیم گرفت در فضای کمدی به تجربه‌های جدیدی دست بزند که انتقا‌دهای مختلفی را به همراه داشت. شجاع کاوه همواره به اخلاق و اصول حرفه‌ای در کارش اعتقاد دارد و وی یکی از دلایل کم کاری‌اش در سال‌های اخیر رعایت نکردن اخلاق حرفه‌ای از سوی برخی سینماگران می‌داند او همچنین به دفا‌تر سینمایی که نمی‌شناسد نمی‌رود چرا که به گفته وی از چهره‌هایی همچون او برای طعمه برخی از عاشقان سینما استفاده می‌کنند تا هزینه‌های گزافی را دریافت کنند. به همین دلیل بر آن شدیم که در ارتباط با فضای موجود در سینما و ارتباط دهه‌هایی که او پشت سر گذاشته است با وی گفتگویی داشته باشیم.

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …