خانه / مطالب نمونه / جشنواره «عمار» برای کسانی است که خدا آنها را بیدار کرده است

جشنواره «عمار» برای کسانی است که خدا آنها را بیدار کرده است

 

 

دبیر پنجمین جشنواره فیلم عمار با بیان اینکه هیچ جشنواره ای جای عمار را نخواهد گرفت گفت: بچه های عمار حامیان حقیقت و انسان های حقیقت جو هستند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، نادر طالب زاده در اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم عمار که شامگاه جمعه ۱۹ دی ماه در سینما فلسطین برگزار شد، گفت: بچه های عمار حامیان حقیقت هستند که فقط در یک مملکت محدود نیستند بلکه اینها انسان های حقیقت جویی هستند که در سراسر دنیا عمار را گسترش می دهند.

وی گفت: عمار، هر سال که می گذرد پرتو بیشتری خواهد شد و بحث امروز ما حقیقت است. امام خمینی بنیادی را کاشتند که ۱۴ قرن منتظرش بودیم و اهمیت جمهوری اسلامی هر روز بیشتر برای دشمنان مشخص می شود.

دبیر پنجمین جشنواره فیلم عمار بیان کرد: جمعیت جهانی با کنترل رسانه ها سعی دارد جلوی اسلام و انقلاب بایستد تا این بارقه نور دیده نشود.

وی افزود: عمار جشنواره هنری و تولد مبارکی بود که بعد از ۳۰ سال رخ داد و ویژگی آن توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

طالب زاده با بیان اینکه عمار برای آنهاست که هدف دارند، تصریح کرد: این جشنواره برای کسانی است که انقلاب یا عمار را هدفدار می بینند و خداوند آنها را بیدار کرده است.

پنجمین جشنواره فیلم عمار گفت: عمار جشنواره ویژه ای است که ویترین هنری جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امسال سال پنجم جشنواره بود و آثار آن ارتقای ویژه ای داشت. انشاالله ببینیم  فیلمسازانی که در جشنواره شرکت  می کنند وارد عرصه رسانه ملی و سینمای ملی شوند.

 طالب زاده با بیان اینکه جوانان در این جشنواره با صلابت در صحنه حاضر شده اند، گفت: این برکتی است که به مسیر نورانی انقلاب داده شده است و هر که در اتوبان حق قرار می گیرد خداوند به او توفیق می دهد.

دبیر پنجمین جشنواره فیلم عمار در پایان سخنان خود گفت: تلاش زیادی در پشت صحنه این جشنواره اتفاق افتاد. من همچنین از رسانه ملی به خاطر توجه ویژه آنها به این جشنواره تشکر می کنم. من با اکثر داوران صحبت کردم و از خوشحالی آنها متوجه سطح کیفی آثار شدم. هیچ جشنواره ای جای عمار را نخواهد گرفت و این ویژگی ای است که مختص حرکت حامیان حقیقت است و من فکر می کنم این جشنواره در دو یا سه سال آینده به سطحی که می خواهد می رسد.

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …