خانه / مطالب نمونه / جشنواره ها / دعوت معاون رییس‌جمهور از استان‌ها برای همراهی با جشنواره «سبز»

دعوت معاون رییس‌جمهور از استان‌ها برای همراهی با جشنواره «سبز»

معصومه ابتکار درباره جشنواره فیلم «سبز» و اهمیت حضور فیلم ها در این جشنواره بیان کرد که هنر یکی از عرصه های مهم است که تاثیرگذاری زیادی روی حفظ محیط زیست دارد.

معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از جشنواره فیلم «سبز» گفت: تاکنون فیلم های بسیاری در بخش داخلی و بین الملل به جشنواره فیلم «سبز» رسیده و متقاضی حضور در این جشنواره شده اند که این امر نشان می دهد تا چه اندازه استقبال از جشنواره خوب بوده است.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست اضافه کرد: باید بدانیم که هنر یکی از عرصه های مهم است که تاثیرگذاری زیادی روی حفظ محیط زیست دارد ضمن اینکه جشنواره بین المللی فیلم «سبز» مردم را به حفاظت از محیط زیست دعوت می کند.

وی با اشاره به تاثیر طبیعت روی انسان عنوان کرد: زیبایی های طبیعت در ترمیم زخم ها و دردها تاثیر بسیاری دارد تا آنجا که امروز به صراحت پزشکان می گویند به جای یک قرص تنظیم فشار خون یک ساعت در جنگل راه بروید. نباید از یاد ببریم که ارتباط با طبیعت بسیاری از فشارها و استرس ها را کاهش می دهد.

معاون رییس جمهوری همچنین گفت: فیلم و سینما شاید قوی ترین زبان برای ایجاد ارتباط و تغییر نگرش و رفتار باشد که طی دهه های اخیر در عرصه فرهنگ جایگاه بالایی داشته و اینک به صنعتی سودآور برای دست اندرکارانش تبدیل شده است.

ابتکار با بیان اینکه یکی از مهمترین فعالیت های محیط زیستی در بهار برگزاری جشنواره بین المللی فیلم «سبز» است، خواستار مشارکت همه جانبه تمامی استان ها در اجرای موفق این جشنواره شد.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «سبز» ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در تهران و سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می

Check Also

مسافران دو سال بعد به سینماحقیقت رسیدند!

رحمانی: دو سال سکوت کردم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود