خانه / ویژه جشنواره فیلم فجر / «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به جشنواره جهانی فیلم فجر نمی‌رود

«ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به جشنواره جهانی فیلم فجر نمی‌رود

تهیه‌کننده «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اعلام کرد این فیلم فرم شرکت در جشنواره جهانی فیلم فجر را پر نکرده است.

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این فیلم فرم شرکت در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر را پر نکرده است و بر همین اساس در این جشنواره حضور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه اصلی ما برای «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» اکران عمومی آن است و به محض اینکه مراحل نهایی این اثر سینمایی به پایان رسد برای دریافت پروانه نمایش اقدام می‌کنیم.

این تهیه‌کننده سینما درباره مراحل ساخت این اثر سینمایی بیان کرد: صداگذاری توسط علیرضا علویان ادامه دارد و به زودی تصحیح رنگ آن توسط سینا قویدل انجام می شود.

خانی در پایان با اشاره به اینکه هنوز برای ساخت موسیقی این فیلم به تصمیم نهایی نرسیده اند، گفت: به محض پایان مراحل فنی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، برای اکران عمومی اقدام می‌کنیم.

مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی بازیگران اصلی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» هستند و مهران غفوریان نیز نقش مرد داستان را ایفا می‌کند.
 

Check Also

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود