خانه / مطالب نمونه / طراح ایرانی در بین فینالیست‌های بخش پوستر جشنواره سن سباستین اسپانیا محمد افشار از ایران با دو پوستر، به جمع فینالیست های بخش پوستر شصت و سومین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین اسپانیا ۲۰۱۵ راه یافت.

طراح ایرانی در بین فینالیست‌های بخش پوستر جشنواره سن سباستین اسپانیا محمد افشار از ایران با دو پوستر، به جمع فینالیست های بخش پوستر شصت و سومین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین اسپانیا ۲۰۱۵ راه یافت.

بخش پوستر این فستیوال، امسال برای دومین سال بصورت رقابتی ، در ۶ بخش با استقبال زیاد طراحان سراسر دنیا و با حضور ۱۷۲۶ پوستر در بازه ی دریافت آثار، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،از هر شش بخش ۱۰ اثر به انتخاب آرای مردمی و۱۰ اثر به انتخاب برگزار کنندگان فستیوال به بخش فینال راه یافتند. برگزیدگان نهایی در هر بخش در تاریخ ۸ می ۲۰۱۵ بصورت رسمی اعلام و آثار برگزیده در ۶ بخش، به عنوان پوستر و اقلام تبلیغاتی جشنواره مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
همچنین جوایز این رویداد در بخش اصلی ۳۰۰۰ دلار و در پنج بخش دیگر هر کدام ۱۰۰۰ دلار می باشد. امسال در بخش هایی به انتخاب هیئت داوران، تقدیر ویژه نیز در نظر گرفته شده است.
هیئت داوران این رویداد به شرح زیر می باشد:
Koldo Almandoz (Filmmaker and Director of The Balde magazine)
Ruth Perez (Head of Donostia 2016 Faro de las Voces)
Socorro Romano (Director of the San Sebastian Naval Museum)
Lucía Olaciregui (Deputy Director of the San Sebastian Film Festival)
José Luis Rebordinos (Director of the San Sebastian Film Festival)
جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین که جزو معتبرترین رویدادهای سینمایی جهان است که از سال ۱۹۵۳ فعالیت خود را آغاز کرد و هر ساله ۲۰۰ تا ۲۵۰ فیلم از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره به صورت رقابتی به نمایش در می‌آیند. در بین فیلم‌های برتر این جشنواره فیلم‌های ایرانی «سارا»، «لاک پشت‌ها هم پرواز می‌کنند» و «نیوه مانگ» نیز در دوره‌های گذشته آن حضور داشته‌اند.

 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …