خانه / گزارش و خبر / فیلم ایرانی / فیلمبرداری «گلدانی که پاییز می‌شود» به پایان رسید

فیلمبرداری «گلدانی که پاییز می‌شود» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم کوتاه «گلدانی که پاییز می شود» به کارگردانی مهدی فرد قادری به پایان رسید و این فیلم در مرحله تدوین قرار گرفت.

مهدی فرد قادری بعد از فیلم سینمایی «جاودانگی» به سراغ پروژه «گلدانی که پاییز می شود» رفت تا هفتمین فیلم کوتاه خود را کارگردانی کند.

این فیلم که ساختار آن متفاوت با سایر کارهای فرد قادری است به طور کامل در یک خودرو فیلمبرداری شده است و به واکاوی ذهنی مردی می پردازد که در شبی بارانی چند سرنوشت را برای خود متصور می شود تا از این طریق به بهترین راه حل زندگی اش برسد.

فیلمبرداری این فیلم اکنون به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است.

امیرحسین شریعتمداری و بیتا مصوری در «گلدانی که پاییز می شود» به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی فرد قادری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: اهورا قاسمی، عکاس: فرید آجرلو، دستیار کارگردان: سهیل برخورداری، برنامه ریز و منشی صحنه: محیا سعادت.

مهدی فرد قادری پیش از ساخت فیلم سینمایی «جاودانگی»، فیلم های کوتاه پلان-سکانس «تناوب»، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» و همچنین دو فیلم تجربی «گرامافون» و «روایت آینه ای داستان های ساده» و مستند «زندگی خورشید» را کارگردانی کرده است. فیلم های فرد قادری با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی موفق به دریافت جوایزی از جمله جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره «سینمای جدید» هالیوود، جایزه بهترین فیلم جشنواره «سن پدرو» لس آنجلس، جایزه بهترین فیلم جشنواره «کلونی» اوهایو، جایزه بزرگ و جایزه بهترین فیلم تماشاگران جشنواره «از فیلم دیدن نترس» یوتا، جایزه بهترین فیلم آکادمی «کارولینا» نیویورک، جایزه منتخب تماشاگران جشنواره «هارلم» نیویورک، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «مترو، ترن» فرانسه، جایزه پیتر هویز و تقدیر ویژه جشنواره «برنو» جمهوری چک و… شده است.

مهدی فرد قادری خود تهیه کنندگی «گلدانی که پاییز می شود» را بر عهده گرفته است و این فیلم به زودی آماده نمایش می شود.

Check Also

بهترین سینماها را به فیلم‌های تجاری و کُمدی‌های بی‌ارزش می‌دهند

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آسمان آبی مادرم» می‌گوید که فعلا قصد اکران این فیلم را …