خانه / گزارش و خبر / فیلم ایرانی / فیلمنامه اجتماعی به‌دنبال سرمایه‌گذار/ ارشاد به قول خود عمل نکرد

فیلمنامه اجتماعی به‌دنبال سرمایه‌گذار/ ارشاد به قول خود عمل نکرد

کاوه سجادی حسینی نویسنده و کارگردان سینما یک فیلمنامه اجتماعی نوشته است که در صورت جذب سرمایه آن را جلوی دوربین می‌برد.

کاوه سجادی‌حسینی کارگردان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه جدید سینمایی خود گفت: نگارش یک فیلمنامه اجتماعی را به پایان رسانده ام اما برای ساخت آن به دنبال سرمایه‌گذار مناسب هستم. این فیلمنامه درباره رابطه یک زن و شوهر و اختلافی است که میان آنها پیش می آید.

وی با اشاره به اینکه هنوز نامی برای این پروژه انتخاب نکرده است، تاکید کرد: به محض جذب سرمایه گذار مناسب، روند دریافت مجوز برای ساخت این اثر سینمایی را آغاز می کنم و هنوز نمی‌توانم زمان درستی برای آغاز تولید پیش بینی کنم.

کارگردان فیلم «بوفالو» ادامه داد: علاوه بر این فیلمنامه ۳ طرح دیگر در دست دارم که می توانند به مرحله تولید برسند. یکی از این طرح ها «تمرین ایستادن» است که در ورک شاپ جین میلر در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان فیلمنامه اول انتخاب شد و قرار بود به عنوان جایزه این بخش، وزارت ارشاد بودجه ای را برای کامل شدن این پروژه در اختیار من قرار دهد که همچنان به قول خود عمل نکرده است.

سجادی‌حسینی در پایان گفت: «تمرین ایستادن» یک طرح هنری است و با توجه به فضای موجود در آن، نیازمند حمایت مناسب برای سرمایه گذاری هستم، البته اگر ارشاد در این زمینه با من همکاری نکند باید این فیلمنامه را با همکاری بخش خصوصی جلوی دوربین ببرم.

 

 

Check Also

بهترین سینماها را به فیلم‌های تجاری و کُمدی‌های بی‌ارزش می‌دهند

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آسمان آبی مادرم» می‌گوید که فعلا قصد اکران این فیلم را …