خانه / مطالب نمونه / قرارداد قطعی شکوفا فیلم با ۶ فیلم برای اکران ۹۴/ شورای صنفی عدالت را در آئین‌نامه جدید رعایت کند

قرارداد قطعی شکوفا فیلم با ۶ فیلم برای اکران ۹۴/ شورای صنفی عدالت را در آئین‌نامه جدید رعایت کند

مدیرعامل شرکت تولید و پخش شکوفا فیلم با اعلام این که اکران ۶ فیلم توسط این شرکت برای سال ۹۴ قطعی شده است ابراز امیدواری کرد شورای صنفی عدالت در آیین نامه جدید عدالت را رعایت کند.

داریوش بابائیان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس،‌در خصوص برنامه‌های شکوفا فیلم برای اکران ۹۴ گفت: در حال حاضر اکران ۶ فیلم توسط این شرکت قطعی شده است و به دنبال این هستیم که پس از اعلام آیین نامه سال ۹۴ بتوانیم زمان مناسبی را برای اکران فیلم‌هایمان پیش‌بینی کنیم.

وی افزود: اکران ۶ فیلم نقش نگار، مردن به وقت شهریور، ۴ اصفهانی در بغداد،‌ من یک ایرانی‌ام، ننه نقلی و آیینه و شمعدان توسط شکوفا فیلم قطعی است که اولویت اول ما پس از اعلام آیین نامه جدید اکران ۲ فیلم مردن به وقت شهریور و نقش نگار است که تلاش می‌کنیم یکی از این ۲ فیلم را روانه پرده سینماها کنیم.

مدیر عامل شرکت شکوفا فیلم در ادامه در خصوص آیین نامه شورای صنفی نمایش گفت: امیدوارم آیین نامه جدید شورای صنفی به گونه‌ای باشد که همه پخش‌کنندگان و صاحبان خود به حق و حقوقشان برسند چرا که در ۶ ماه اول در سال‌های گذشته مشکلاتی را در اکران داشته‌ایم و افرادی را در شورای صنفی حضور دارند حقوق همه فیلم‌ها را رعایت نکردند و امیدواریم آیین نامه جدید عدالت را برای همه دفاتر به ارمغان بیاورد و فیلم‌ها برای ۶ ماه دوم که زمان فیلم سوزی است موکول نشود.

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …