خانه / مطالب نمونه / معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد

معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد

فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان، سعید توکلیان را به عنوان معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب کرد.

راسم تودیع و معارفه معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران روز گذشته ۶ دی‌ماه در محل این انجمن برگزار شد و سعید پوراسماعیلی معاون سابق فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با حکم حجت الله ایوبی به معاونت اجرایی مدرسه ملی سینما رفت و فرید فرخنده کیش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران سعید توکلیان را به‌ عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزش انجمن معرفی کرد.

فرید فرخنده کیش در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های سعید پوراسماعیلی گفت: لازمه اجرای مناسب برنامه‌های آموزشی طراحی شده در دو سال اخیر مشاوره سعید پوراسماعیلی است که امیدواریم همچنان در این زمینه همراه انجمن سینمای جوانان ایران باشد. بخش مهمی از هویت انجمن سینمای جوانان ایران مدیون دوره‌های آموزشی است که در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره‌ها با بازنگری که تحت مدیریت پوراسماعیلی انجام شد در کنار به‌روز شدن به هویت گذشته خود بازگشته است. امیدوار هستیم که بتوانیم با شکل دادن به روندی همواره در حال رشد و با بهره‌مندی از تجربیات استاد توکلیان و داشته‌هایی که در این دو سال به دست آمده مؤثرتر از هر دوره دیگری حامی جوانان بااستعداد ایران اسلامی در سراسر کشور باشیم.

جعفر صانعی مقدم عضو هیات امنای انجمن نیز با اشاره به سابقه سعید پوراسماعیلی در انجمن سینمای جوانان ایران گفت: پوراسماعیلی از دوران هنرجویی، فعالیت و مدیریت در دفتر نجف‌آباد انجمن سینمای جوان را آغاز کرد و پس از سال ها فعالیت مفید و مستمر در حوزه سینما مسئولیت معاونت فرهنگی و آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران را به عهده گرفت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین افتخارات انجمن سینمای جوانان ایران این است که همواره موفق شده با پرورش هنرمندان، نیروهایی در حوزه‌های مدیریت کلان انجمن نیز از این طریق پرورش دهد. اتفاق بسیار خوبی که همواره باعث تداوم مسیر انجمن در بهترین شکل ممکن شده است.

حبیب ایل‌بیگی با اشاره به صلاحیت‌های آموزشی و مدیریتی سعید پوراسماعیلی گفت: پوراسماعیلی اصلی‌ترین گزینه برای اداره واحد آموزش در ابتدای مسیر بود که با اتفاق‌نظر کلی از سوی تمام معاونان و مشاوران وقت انجمن به‌ عنوان معاون فرهنگی و آموزشی انجمن انتخاب شد و تغییرات بنیادین و مهندسی دقیق وی در طراحی دوره‌های آموزشی انجمن نیز محصول همین اعتمادی بود که به‌ خوبی از سوی وی پاسخ گفته شد.

مهدی پیماندار با اشاره به نظم و نگاه کارشناسی پور اسماعیلی در حوزه‌های آموزشی انجمن گفت: از پور اسماعیلی بسیار یاد گرفتم و دلیل تمام دستاوردهای به دست آمد در این مسیر را هم مدیون همین نظم و نظرات کارشناسی می‌دانم.

آرش رصافی با اشاره به تأثیر حضور پور اسماعیلی در سمت معاونت فرهنگی و آموزشی انجمن گفت: خوشحالم که مدیران موفق انجمن را در پست‌های دیگری در سازمان سینمایی منصوب می‌ شوند و این موضوع باعث افتخار خانواده انجمن نیز هست.

سعید پور اسماعیلی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران خود در انجمن سینمای جوانان ایران موفقیت‌های به‌ دست‌ آمده را مدیون همراهی و حضور همکاران خود توصیف کرد و گفت: انجمن سینمای جوانان ایران همواره مهم‌ترین مشخصه هویت فرهنگی ما است و به همان اندازه که در انجام امور سختگیر و جدی هستم سعی می‌کنم در مورد خودم هم سخت‌گیر باشم.

وی ادامه داد: همکاری و حضور من در انجمن سینمای جوانان ایران به‌ صورت مداوم نبوده و زمانی که معاونت فرهنگی و آموزشی انجمن به من پیشنهاد شد تصمیم‌گیری درباره رها کردن آنچه به آنها عادت کرده بودم و وارد شدن در وضعیتی جدید برای من سخت بود. اما این هویت انجمنی و شوق حضور دوباره در انجمن بود که باعث شد دوباره به انجمن بازگردم و اکنون احساس می‌کنم روند آموزش انجمن به دوره ثبات رسیده و مرحله آسیب‌شناسی طرح جدید اجرا شده و آزمون‌ و خطا را پشت سر گذاشته و در حال حاضر ادامه مسیر مهم است. اکنون هم امیدوار هستم که انجمن سینمای جوانان ایران با حضور دلسوزانه همکارانم به مسیر رو به رشد خود ادامه دهد و خوشحالم که استاد عزیز بنده عهده‌دار این وظیفه خطیر شده است.

سعید توکلیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران و تلاش‌های سعید پور اسماعیلی گفت: از آنجایی‌که به‌ واسطه حضورم در دپارتمان انیمیشن انجمن با نظام جدید آموزشی انجمن آشنایی دارم با همراهی همکاران تلاش خواهیم کرد که این روند رو به رشد ادامه یابد.

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …