خانه / مطالب نمونه / نخستین جشنواره فیلم «پرواز» به برج آزادی می‌آید

نخستین جشنواره فیلم «پرواز» به برج آزادی می‌آید

جشنواره بین المللی فیلم «پرواز» ویژه معلولان از ۲۴ تا ۲۶ آذر در سالن برج آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلب توجه سینماگران و فیلم سازان به سینمای معلولان، روایت واقعی و ابعاد ناگفته از واقعیت های زندگی معلولان، نمایش توانمندی و توانمندسازی معلولان در توسعه جامعه و فرهنگ سازی برای درک درست و واقعی از توانایی های افراد معلول و معرفی چهره های موفق و توانمند معلولان و تبیین اثربخشی آموزش در معلولان از جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و مستند پرواز است.

این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود، در بخش اصلی و مسابقه، فیلم ها در دو بخش مستند و داستانی ارزیابی خواهد شد.

برگزاری نشست های علمی، تخصصی و کارگاه های آموزشی با مدیریت شکوه نوابی نژاد، اکران فیلم های بلند سینمایی با موضوعات و محورهای جشنواره، نمایش و تقدیر از فیلم های کوتاه تهیه شده توسط تلفن های همراه ویژه عموم مردم با محوریت جشنواره و رونمایی از تمبر مخصوص جشنواره و کارت پستال ویژه یونیسف به مناسبت برگزاری جشنواره از جمله برنامه های بخش جنبی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و مستند پرواز است.

کیانوش عیاری، خسرو معصومی، سید شهاب حسینی، مصطفی مهر آیین و مجید مصاحبی اعضای هیات داوران نخستین جشنواره فیلم پرواز خواهند بود و حدود ۱۰۰ فیلم در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم کوتاه پرواز با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون ملی یونسکو، انجمن سینمای جوانان، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، مجموعه برج آزادی، مرکز جهانی GRF، موسسه We Care و …. برگزار می شود.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پرواز از ۲۴ تا ۲۶ آذر در مجموعه برج آزادی برگزار می شود.
 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …