خانه / گزارش و خبر / فیلم خارجی / هریسون فورد و آنتونی هاپکینز در «رازهای رسمی» همراه شدند

هریسون فورد و آنتونی هاپکینز در «رازهای رسمی» همراه شدند

در فیلم جدیدی با عنوان «رازهای سمی» آنتونی هاپکینز یک ژنرال بازنشسته خواهد بود و هریسون فورد مامور سی‌آی‌ای

به نقل از ورایتی، پل بتانی، ناتالی دورمر، مارتین فریمن، آنتونی هاپکینز و هریسون فورد به فیلم تریلر جاسوسی «رازهای رسمی» پیوسته‌اند. الیزابت فاولر تهیه‌کننده فیلم است و جاستین چدویک آن را بر پایه کتابی به نام «جاسوسی که سعی کرد جلوی وقوع یک جنگ را بگیرد: کاترین گان و نقشه مخفی برای تایید حمله عراق» کارگردانی می‌کند. سارا و گرگوری برنستین مسئولیت نوشتن فیلمنامه فیلم را بر عهده دارند.

لیسا ویلسون و مایلز نستل از کمپانی سولوشن انترتینمنت تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند و مسئولیت فروش بین‌المللی آن را در «بازار فیلم اروپایی» که در برلین برگزار می‌شود، بر عهده دارند. قرار است مراحل فیلمبرداری فیلم از ماه می در بریتانیا آغاز شود. داستان فیلم در سال ۲۰۰۳ و چند ماه پیش از جنگ عراق به وقوع می‌پیوندد.

ناتالی دورمر نقش یک افسر اطلاعاتی بریتانیایی و پل بتانی نقش یک گزارشگر روزنامه بریتانیایی را بازی می‌کند. شخصیت دورمر یک عملیات جاسوسی مخفی و غیرقانونی که توسط سازمان امنیت ملی ایالات متحده شکل گرفته را آشکار می‌کند. او دستگیر می‌شود و خبر دستگیری او همه جا می‌پیچد و به شدت خبرساز می‌شود. شخصیت گزارشگر بتانی سعی می‌کند مدارکی به دست بیاورد تا بتواند او را آزاد کند و در تلاش برای انجام این کار، از نقشه‌ای شوکه‌کننده پرده برمی‌دارد که باعث می‌شود جان هر دوی آن‌ها به خطر بیفتد.

مارتین فریمن در این فیلم نقش پیتر ادواردز، دبیر بخش امور خارجه روزنامه‌ای که شخصیت بتانی در آن کار می‌کند ایفا می‌کند. هاپکینز در نقش یک ژنرال بازنشسته بریتانیایی ظاهر می‌شود و فورد هم نقش یک مامور سی‌آی‌ای را بازی می‌کند.

چدویک اخیرا فیلم «تب لاله» را با نقش‌آفرینی کریستوف والتس و آلیسیا ویکاندر کارگردانی کرد که قرار است توسط کمپانی واینستین امسال اکران شود. او همچنین فیلم‌های «ماندلا: مسیری طولانی تا آزادی» با نقش‌آفرینی ایدریس البا» و «دختر دیگر بولین» با حضور اریک بانا،‌ اسکارلت جوهانسون و ناتالی پورتمن را کارگردانی کرده است.

Check Also

خاندان سلطنتی بریتانیا هوادار «جنگ ستارگان» شدند

دو چهره مشهور از خاندان سلطنتی بریتانیا با بازدید از لوکیشن ساخت قسمت هشتم فیلم …