خانه / مطالب نمونه / همچنان در انتظار اکران «آزادی مشروط» هستم/ساخت فیلم دوم

همچنان در انتظار اکران «آزادی مشروط» هستم/ساخت فیلم دوم

حسین مهکام نویسنده و کارگردان سینما با اشاره به اینکه «آزادی مشروط» قرار بود پاییز اکران شود، بیان كرد هنوز برنامه دقيق اكران اين فيلم اعلام نشده است

حسین مهکام کارگردان و نویسنده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های خود در حوزه سینما و اینکه در حال حاضر منتظر اکران فیلم سینمایی «آزادی مشروط» است، گفت: این فیلم سینمایی قرار بود همین روزها و در فصل پاییز اکران شود كه البته هنوز محقق نشده است.

این کارگردان سینما بیان کرد: پخش بین المللی فیلم هم متاسفانه تا اكنون به درستی اتفاق نیفتاده است و اين فيلم عملا حضور بين المللی خود را آغاز نكرده است.

وي افزود: اين روزها فيلم «پدر آن ديگری» ساخته يدالله صمدی و «چهارشنبه ١٩ ارديبهشت» را كه در هر دو يكی از فيلمنامه نويسان اثر بوده ام، روی پرده دارم و البته عموما در مصاحبه های عوامل اين دو فيلم خيلی به نام من اشاره نمی شود.

حسین مهکام این روزها در تلاش برای ساخت فیلم دوم سينمایی خود است که هنوز نام آن مشخص نشده است.

در فیلم سینمایی «آزادی مشروط» بازیگرانی چون رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان، هنگامه قاضیانی، عليرضا آقاخانی، حسين پاكدل، محمد کارت، محمد علی کیانی، علیرضا مظفری، بهاران بنی احمدی، ميثم غنی زاده و مهدی غفوری حضور دارند.

داستان فیلم سینمایی «آزادی مشروط» قطعه ای است از ۷۲ ساعت زندگی خانواده‌ای که با یک مشکل عمده مواجه هستند و سعی در برطرف کردن آن را دارند.
 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …