خانه / گزارش و خبر / فیلم ایرانی / واکنش مردم به این کارگردان چیست؟

واکنش مردم به این کارگردان چیست؟

یک کارگردان که به گفته‌ی خودش “فیلمش به صورت مستقل ساخته شده است” برای اطلاع رسانی از اکران فیلمش، روش متفاوتی را تجربه کرده است که پیش از این نیز از سوی علی ملاقلی‌پور کارگردان “قندون جهیزیه” نیز تجربه شده بود.

علی خامه‌پرست، کارگردان فیلم «دربست» که فیلمش این روزها در گروه سینمای «هنر و تجربه» در حال اکران است، برای اطلاع رسانی از اکران آن و در جهت تبلیغ، با پوشیدن تیشرتی که پوستر فیلم روی آن چاپ شده است، در محل دید عموم رفت و آمد می کند.

او درمورد واکنش‌های افراد نسبت به لباس متفاوتش به خبرنگار ایسنا گفت:افراد معمولا بی‌تفاوت از کنار این موضوع رد می‌شدند و افراد کمی که اکثرا جوان یا دانشجو بودند، در مورد این کار و فیلم گفتگوی کوتاهی با من انجام می‌دادند و پس از آن با لبخند دور می‌شدند.

خامه‌پرست با شرکت در برنامه‌های فرهنگی نیز درصدد جلب حمایت دوستاران فرهنگ و هنر از سینمای مستقل است؛ در جریان اکران هنر و تجربه‌ای و رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «تابو» در سینما فرهنگ، افرادی چون محمد رحمانیان، خسرو معصومی و رضا درمیشیان جهت حمایت از سینمای مستقل، این لباس را امضا کردند.

این کارگردان پیشتر در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسنا، معضلات تبلیغات و اطلاع رسانی از فیلم‌هایی که به صورت مستقل ساخته می‌شوند را دردناک دانسته و گفته بود: از آن‌جا که ما در فضایی مستقل فیلم ساختیم، شرایطی برای نصب بیلبورد و یا ساخت تیزر نداریم و من برای تبلیغات فیلم‌ از یک تیشرت شروع کردم! توانایی تبلیغاتی ما در حد چاپ کردن عکس فیلم (که آقای بهارلویی آن را گرفته‌اند) بر روی لباسی بود که بتوانم با پوشیدن آن و رفتن به ملاعام در حد بضاعت، درمورد این فیلم اطلاع رسانی کنم.

Check Also

بهترین سینماها را به فیلم‌های تجاری و کُمدی‌های بی‌ارزش می‌دهند

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آسمان آبی مادرم» می‌گوید که فعلا قصد اکران این فیلم را …