خانه / مطالب نمونه / پخش‌کننده برای اکران «چاقی» امروز و فردا می‌کند

پخش‌کننده برای اکران «چاقی» امروز و فردا می‌کند

راما قویدل کارگردان فیلم «چاقی» تاکید کرد با وجود فراهم بودن شرایط اکران ، هنوز خبر مشخصی از سوی پخش کننده برای اکران این فیلم دریافت نکرده است.

راما قویدل کارگردان «چاقی» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: مدتی پیش برای اکران این فیلم سینمایی قرارداد بسته شد و من هم مانند هر صاحب اثری دوست داشتم این فیلم را روی پرده ببینم ولی متاسفانه خبری از اکران فیلم نشده است و به نظر می رسد مدیر پخش فیلم «چاقی» تا این لحظه نتوانسته­ فرصتی برای اکران فیلم فراهم کند.

وی ادامه داد: پخش‌کننده در جواب پیگیری­ های من به دادن جواب‌‌های کلی اکتفا می­ کند و مدام می‌گوید که نتیجه اکران هفته آینده مشخص می­ شود اما هنوز خبری از اکران نیست.

این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به آخرین صحبت های پخش کننده فیلم برای اکران فیلم «چاقی» گفت: آخرین‌بار پخش کننده گفت فیلم بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا اکران می­ شود، اما در سرگروهی که پخش کننده اعلام کرده بودند – البته بعد از تغییر گروهی که قبلا قرار بود فیلم در آن اکران شود – فیلم دیگری اکران شد و علی­ الظاهر هفته­ آینده ای که پخش کننده «چاقی» از آن نام می برد هرگز نمی­ آید.

قویدل متذکر شد: تلاش من برای هماهنگی با تهیه­ کنندگان پروژه هم تا این لحظه مثمرثمره نبوده است و از شرایط به گونه ای­ است که گویا فعلا از اکران فیلم «چاقی» خبری نیست و عملا من هم به اندازه­ شما درباره­ اکران این فیلم­ خبر دارم.

این کارگردان در پایان با اشاره به نگارش فیلمنامه جدید خود بیان کرد: در حال حاضر روی سه فیلمنامه کار می کنم ولی نگارش هیچ یک از آنها هنوز به پایان نرسیده است.
 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …