خانه / ویژه جشنواره فیلم فجر / فیلم اولی ها هم امسال نشست پرسخ و پاسخ خواهند داشت

فیلم اولی ها هم امسال نشست پرسخ و پاسخ خواهند داشت

دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر با بیان این که جشنواره بر اکران سال بعد سینما تاثیر گذار است، گفت: امیدواریم جشن سینمای ایران بتواند مردم را بیشتر با اتفاقات جشنواره همراه کند و امسال شاهد برگزاری بخش ویژه ای برای مردم خواهیم بود.

وی درباره بلیت های جشنواره فیلم فجر نیز بیان کرد: جزئیات فروش بلیت ها به زودی از طرف ستاد خبری جشنواره اعلام خواهد شد ضمناینکه تخفیفات لازم برای همه قشرها در نظر گرفته شده است.
حیدری با اشاره به حضور منتقدان و اهالی مطبوعات در کاخ جشنواره عنوان کرد: ما برای برقراری نظم و انضباط بیشتر در خصوص کارت های صادر شده برای برج میلاد سهمیه بندی انجام دادیم اما این به معنی کم شدن سهمیه رسانه ها نیست. این آمادگی را داریم که شرایط تماشای فیلم ها در سالن های سینمای دیگر را برای اصحاب رسانه فراهم کنیم.
وی در پاسخ به سوال نماینده رادیو درباره رسیدگی به مشکلات اهالی رادیو در پوشش خبری جشنواره که در سال های گذشته اتفاق افتاده، یادآور شد: با توجه به این که جشنواره رویداد بزرگی هست و انعکاس خبری آن توسط مطبوعات صورت می گیرد، رادیو هم جایگاه ویژه ای برای ما خواهد داشت و حتما اهالی رادیو در تعامل با روابط عمومی با کیفیت بهتر و خدمات بیشتری امسال در جشنواره حضور خواهند داشت.
دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در خصوص امکان بیشتر شدن بخش های مورد داوری در بخش نگاه نو گفت: می دانید که در این زمینه محدودیت های زیادی وجود دارد و شاید ما در سال آینده شاهد این باشیم که بخش نگاه نو در جشنواره مجزایی مورد داوری قرار بگیرد. ما به بحث کیفی فیلم اولی ها اهمیت می دهیم و فیلم اولی ها امسال نشست مطبوعاتی خواهند داشت.

Check Also

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود

کیارستمی باعث آشنایی من با سینمای ایران بود