خانه / مطالب نمونه / محمدرضا اصلانی در گفت‌وگو با شبستان مطرح کرد:

محمدرضا اصلانی در گفت‌وگو با شبستان مطرح کرد:

باید این شهامت را به جوانان داد که سینما را از ابتدا اختراع کنند و اگر این اتفاق بیفتد ما نیز صاحب سینمای مخصوص به خود خواهیم شد وگرنه ما همچنان از تاریخ سینما عقب هستیم.

«محمدرضا اصلانی» کارگردان و مستندساز پیشکسوت، درباره هنرجویان بخش محله پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به خبرنگار سینمایی شبستان گفت: اگر این جوانان پر انرژی و مستعد در فیلمسازی وجود نداشتند فلسفه وجودی ما نیز معنایی نداشت و در واقع ما با وجود این جوانان علاقمند، زنده هستیم.

 

وی با بیان اینکه حتی نگاه این جوانان تازه کار به فیلمسازی برای من نشاط آور است، اظهار کرد: تعدادی از فیلم‌هایی که این هنرجوها در مدت کم ساخته‌اند بسیار درخشان است. اینکه از سینما اطلاعی ندارند و روی به فیلمسازی می‌آورند بسیار برای من جای خوشحالی و مسرّت دارد.

 

اصلانی تاکید کرد: اغلب مدیران متاسفانه مدیران مسئول متوجه این پتانسیل جوانان نمی‌شوند و سعی می‌کنند که آنها را وارد کلیشه‌های سینمایی کنند. بنابراین باید این جوانان را کشف کرد و به حال خود گذاشت تا کار خودشان را به سرانجام برسانند.

 

این پیشکسوت سینمای مستند در پایان گفت: باید این شهامت را به جوانان داد که سینما را از ابتدا اختراع کنند و اگر این اتفاق بیفتد ما نیز صاحب سینمای مخصوص به خود خواهیم شد وگرنه ما همچنان از تاریخ سینما عقب هستیم.

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …