خانه / مطالب نمونه / نمایش ۶ فیلم مرکز گسترش در جشنواره های جهانی

نمایش ۶ فیلم مرکز گسترش در جشنواره های جهانی

شش فیلم مستند، داستانی و انیمیشن تولیدی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دو جشنواره جهانی در کشورهای فرانسه و هند به نمایش درخواهد آمد.

شش فیلم مستند، داستانی و انیمیشن تولیدی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دو جشنواره جهانی در کشورهای فرانسه و هند به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌ داستانی «آغلا» به کارگردانی اسماعیل منصف و مستندهای «نینجای ایرانی» به کارگردانی مرجان ریاحی و «آقای بیکار» به کارگردانی علی همراز از جمله آثاری هستند که در سومین دوره «جشنواره سینمای ایران» در کشور فرانسه روی پرده می‌روند.

این جشنواره غیر‌رقابتی طی روزهای ۲۹ خرداد تا ۹ تیرماه ۹۴ در مرکز پاریس برگزار می‌شود و برای اولین بار، منتخبی از بهترین فیلم‌های سینمای جنگ نیز در این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های مستند «عروسک‌ها نمی‌دانند» به کارگردانی نوا رضوانی و «قاشق» به کارگردانی جلال ویسی و فیلم انیمیشن «ماهی سرخ‌شده» لیلا خلیل‌زاده هم از دیگر تولیدات این مرکز هستند که در جشنواره «کرالا» هند روی پرده می‌روند.

 

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و مستند «کرالا» طی روزهای ۵ تا ۹ تیرماه ۹۴ در کشور هندوستان برگزار خواهد شد و فیلم‌های «عروسک ها نمی دانند» نوا رضوانی و «قاشق» جلال ویسی در بخش غیررقابتی مستند بین‌الملل و «ماهی سرخ‌شده» لیلا خلیل‌زاده هم در بخش ویژه انیمیشن این جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

 

Check Also

وزیر بهداشت به حاشیه های درمان کیارستمی پاسخ داد

وزیر بهداشت صبح امروز به عیادت عباس کیارستمی رفت و از نزدیک در جریان روند …